onsdag 1 september 2010

Nordbo? Bah!

När vintern kommer upp som samtalsämne så får jag hela tiden höra att den inte kommer bli några problem för mig, jag som är van vid vintrarna i Sverige. Vintrarna i England är oftast mildare än i Sverige men här uppe i York är de tydligen värre än söderut. Hur det ska gå i vinter är dock en stor fråga. De flesta går fortfarande i t-shirt medan jag har både en tjock sweatshirt-tröja och fleece på mig på morgonen.

Har varit ute med mina hundar idag och lagt några memories och tränat sidotecken och bakåt med de nya kommandona. Bäst att nöta in dem ordentligt både för mig och hundarna. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli nio så att jag kan natta hundarna och sedan gå och sova själv.

1 kommentar:

Yours Truly sa...

hahahaha - din frusna stackare! Men englands vinterkyla AR hemsk, den ar sa ra och genomkall aven om termometern visar plus! Kram