torsdag 16 september 2010

Inget att rekommendera...

Att fixa mat till hundarna här är inte så illa som man skulle kunna tro. När det är färser så använder vi sked och annars finns det handskar om man skulle vilja, men enklast är att tvätta av händerna efter att ha delat ut alla kycklingar. Men idag har vi gett hundarna komage. Den stanken önskar jag inte ens att min värsta fiende fick uppleva. På morgonen fick hundarna varsin bit till frukost och resten gjorde vi färs av på eftermiddagen för att frysa och kunna använda senare. Inget att rekommendera. Så om ni någonsin blir tillfrågade att göra något eller ens gå nära komage så kan jag bara rekommendera - SPRING!

3 kommentarer:

Yours Truly sa...

Tack för tipset - det är nedskrivet i mitt Bra-Att-Veta-i-Livet-block!

Kram Birgitta

Katarina sa...

Torrfoder kanske inte är så dumt iallafall;-)

Kram!

Anonym sa...

Ha ha Malin va du är känslig..Vom kallar vi det i SVerige och det har jag fodrat hundarna med i många år..dock ej nuförtiden..Luktar ju inte hallon precis så jag förstår din känsla..Tycker det verkar äckligare med kycklingar och sånt trafs...!!Cinna