fredag 17 september 2010

Fredagkväll

Känner mig rätt effektiv idag. Dagen började med att jag knappt ville gå upp, jag sov så himla skönt. Men upp måste man. Vissa dagar får man det där flytet och dagen har gått i ett. Har bland annat högtryckstvättat tikarnas och valparnas kennlar. Har lagt en fyrkant åt Branwen och några dolda linjer åt Miss Fine. Nu sitter jag med ett glas av min nyfunna favorit. Tescos egna Cranberry & raspberry juice, den är såå god.

Det är en lugn och vindstilla kväll. Hundarna är nöjda i sina kennlar och vi har precis ätit lite kvällsmat. Såg ett tag tre luftballonger på himlen samtidigt, de går tydligen upp från campingplatsen precis i närheten. Fick med två på kort samtidigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Malin!
Så roligt det är att läsa om dina äventyr! Prisutdelare i Wales - det är det inte många svenskor som varit inte :-)
Stort tack för hälsningen - visst ska vi fira detta när tillfälle ges!
Kramar A-L