tisdag 4 september 2007

Cykeln är återfunnen

I fredags ringde en polis till mig och sa att de troligen hittat min cykel. Han ville att jag skulle komma ner och identifiera den så i går morse var jag där vid halv åtta. Blev insläppt och fick följa med ner i källaren, genom polisbilsgaraget och in i cykelgaraget. Där fanns det cyklar vill jag lova! Och på en av raderna, vad hängde där om inte min vinröda cykel?!
Killen som hade snott den greps när han höll på att slå sönder bilar på en gata en liten bit härifrån. Så nu går jag och väntar på att få veta om han gör anspråk på cykeln. Gör han inte det så får jag snart tillbaka den, annars får jag vänta till efter rättegången. Som tur är har jag mammas så länge...

Bilrutor slogs sönderEn 27-årig man greps vid femtiden på morgonen för att ha slagit sönder rutor på fem bilar på Trestegsgatan i Ektorp. Klockan tio minuter över fem på torsdagsmorgonen grep en polispatrull den 27-årige mannen. Mannen hade bland annat tagit en del verktyg och han är nu misstänkt för stöld. (Från NT.se)

Kommentarer
ulle o mio:haloj!! ja de ska bli skoj o starta igen Va härligt att allt gått bra me mingla o att du fick din bike tebax!!Hoppas vi ses framöver igenulle o mio

Inga kommentarer: