fredag 19 januari 2007

Sjukhusbesök

Japp, så blev det. Värken i benet blev värr under natten och jag har sovit dåligt. Pratade med mamma i morse om starkare tabletter, vare sig gel eller vanliga tabletter har hjälpt. Hon tyckte jag skulle ringa sjukvårdsrådgivningen så det fick bli så. Hon ville att jag skulle träffa läkare så vid halv två blev det gjort. Läkaren lyssnade på min beskrivning, kände och klämde lite och se kom domen, en inflammation runt höftleden. Så nu blir det lite lugnt först och sen behövde jag ju inte ut och springa, men gott hålla igång lite. Hundträning blev det således inte, men det blåsiga vädret var inte så inbjudande att träningskompisarna backade på grund av det.
Har fått ordning på min dator idag. Den har varit lite mystisk ett tag, men nu verkar en del uppenbara fel vara åtgärdade. Underbart!


Dags att inventera matförråden, har ingen som helst inspiration och tyvärr tror jag inte förråden har så mycket att erbjuda heller...

Inga kommentarer: