fredag 26 november 2010

Sista veckan

Sitter som bäst och planerar sista veckan i York. På söndag är det bara en vecka kvar tills jag jobbat min sista dag och sen ska börja dra mig ner till Norfolk för IGL Championship och sen till Danmark och deras Elitpröve innan jag bör vara hemma i Sverige söndagkvällen den 12 december. Förutom att jobba i veckan ska jag och Pip gå på bio, jag ska försöka shoppa lite juklappar och så börja packa ihop alla saker. Ett Novicetrial hinner vi med också. Peter ska starta Goose. Hoppas på att det i alla fall är uppehåll så vi inte behöver ha både kyla och regn.

1 kommentar:

Anonym sa...

I had got the impression you where going to be in England longer! Though I expect you are missing Sweden even if the weather is cold and snowing.. Have fun at the IGL, something I would like to see one day! Jennifer