söndag 3 oktober 2010

Känns som jättelänge...

Vad jag har blivit beroende av datorn... Men nästan all kontakt med familj och vänner går ju via datorn och nätet på ett eller annat sätt. När jag kom in på mitt rum igår och skulle ringa mamma så inser jag att batteriet snart är urladdat. Det konstiga var att jag var rätt säker på att jag satte i laddaren. Det visade sig att jag hade gjort det men att den inte funkade. Idag har jag varit till PcWorld två gånger. Första gången eftersom jag fick fel laddare, trots att jag hade haft med mig laddaren och talat om modellen på datorn och frågat extra att det var rätt laddare, så det var bara att åka tillbaka. Men nu funkar det igen tack vare den jättetrevliga damen på PcWorld som hjälpte mig när jag kom tillbaka. Kändes som att jag var utan datorn jättelänge!

Mina hundar har i stort sett haft lite vila ett par dagar från träning men i går var jag ute ett pass med dem. Det verkar som att några dagars vila har gjort dem gott. Hoppas att det håller i sig nästa pass också, sen får nog hundarna några dagars paus igen då mina föräldrar och lillasyster kommer hit och hälsar på. Ska bli så kul att få se dem igen. Det är över en och en halv månad sedan jag såg dem sist. Känns också som jättelänge!!

1 kommentar:

Yours Truly sa...

Hälsa din familj från din extra familj!