torsdag 23 augusti 2007

Inga fina ord

I morse, när jag skulle cykla ner till campus så gjorde jag den trevliga upptäckten att min cykel är borta! Någon idiot har stulit den i natt, trots att den stod 1½ meter från dörren och var låst. Jag blir så "pip" "pip" "pip" förbannad på folk som inte kan hålla ordning på vad som är ditt och mitt.

Hela dagen blev förstörd. Fick slänga ut massor pengar på parkering på grund av att jag inte hann ner i tid om jag inte tog bilen. Tyvärr stjäls ju så mycket cyklar så att den kommer till rätta helskinnad är inte så säkert. Men jag skulle få en polisanmälan hem i brevlådan och det är biljetten in till polisens källare där alla upphittade cyklar förvaras. Om man har tur så kanske man kan hitta den där...

Det är inga fina ord som jag känner för att spotta ur mig just nu. ARG!

Kommentarer
Moa:Jag håller med! Någon har knivskurit min cykel..! Mordförsök säger jag bara! Kidnappning är i och för sig inte bättre!! Har någon begärt lösensumma? Ps. Skickar en krya-på dig-hälsning till Mingla
Catti:*gah* vet precis hur du har det! De har skurit sönder mina däck, stulit min sadel, KLIPPSÖNDER mina bromsar (helt livsfrarligt, upptäckte det när jag var ute o cyklade...) och deras senaste påhitt var att skära sönder mina däck, för att tre dagara senare sno hela hjulet.... *grr* *sporra* *fräsa*
Natalie R:Nä fy, vilka människor det finns!! Gud vad jag är tacksam nu för att vi har ett cykelförråd där de verkar stå helt säkert för folk har ju uppenbarligen problem med att skilja på vad som är andras och deras!

Inga kommentarer: