tisdag 3 april 2007

Skotträning

Idag råkade jag få reda på vart skjutbanan i Norrköping finns. Så vi åkte dit för att titta. Jag tänkte äntligen ta tag i jägarexamen också, innan det går fööör lång tid så allt är glömt. Jag hade tur, det var några där som sköt på älgbanan. De var jättehjälpsamma så nu kanske det kan bli gjort i vår.


När vi ändå var där och de höll på att skjuta fick hundarna lite skotträning. Sim fick hämta dummiesar som jag kastade efter varje skott, och Mingla fick bara vara passiv. Perfekt! Det behövdes. Det märks att hundarna tänder till så fort det kommer skott.


Dags att sätta sig med alla hemsidor, framför allt Autoitalias. De ska väl öppna efter påsk så hemsidan bör snart bli klar... Suck... Men men, det måste göras även om jag tycker min egen är roligare att hålla på med...

Inga kommentarer: