tisdag 2 oktober 2007

Jag är så glad

I går var vi och simmade igen... Hann inte med att ta kort då heller. Det är så intensivt när man är där...


Hur som helst. Vi har precis varit ute på morgonpromenad och Mingla går så fint! Igår simmade hon över tio minuter vilket är länge för att vara andra gången enligt Lotta. Enligt Mingla var det alldeles för kort och hon hade gärna varit i en hel timme till. Lotta sa att jag skulle vara uppmärksam efter simningen så att hon inte blir sämre. Men som hon gick på promenaden, så fina steg har jag inte sett henne ta sedan i början av augusti. Om jag inte visste vilket ben som var opererat så hade jag aldrig kunnat gissa det på gången... Det är fortfarande lång väg kvar innan hon får springa fritt, men det känns underbart att det ser så bra ut redan nu!

Kommentarer
Karin & Diesel:Härligt att läsa om gläjdescenerna!!! Åhh vad skönt att rehaben går åt ett håll och rätt hål =)hoppas det går bra med lilla Anno också!! =)Många kramar från mig & Diesel

Inga kommentarer: