lördag 21 februari 2009

Världens bästa föräldrar

Det är de som jag har. För någon vecka sedan så kom pappa och berättade att de skulle kanske åka utomlands (igen, tänkte jag smått avundsjuk, och visst kan jag ta hand om eran hund). "Så vi tänkte att du kanske vill följa med?" säger han sen. Eftersom min studentekonomi inte tillåter sådana saker så fick jag ju tacka nej. Men så enkelt var det inte. Världens bästa föräldrar bjuder på resan! Så idag blev resan bokad. En vecka på Playa del Ingles på Gran Canaria. Avresa 13 mars, fredagen den 13 mars tyvärr, men vadå. Jag ska få åka till solen men min syster och mina älskade föräldrar. Nu ska det bara inhandlas badkläder så jag kan lapa massor med sol på stranden... Har inte varit utomlands på flera år, tog en sista minuten när jag gick på gymnasiet, och innan dess var det många många år sedan en resa... Ska bli sååå skönt och härligt.

Bilden är snodd från http://www.ving.se/ från hotellet Tamaragua som kommer bli mitt hem i en vecka...

Inga kommentarer: