tisdag 24 februari 2009

Morötter

I morse var vi ute och tränade med Nina, Christian, Ann-Charlotte och Pia. Pippi hade så härlig attityd på ena markeringen, den hamnade på ett rätt så öppet område men ner i snön och vad hon letade. Det syntes att hon ändå hade någon vittring på den och till slut kom den in.

Mingla och jag hade flera diskussioner om hur linjetag går till. Enligt henne så ska man leta så mycket som möjligt hela vägen ut och inte så viktigt om det blir rakt eller inte. Jag tycker tvärtom. Jag vet bäst! Så mitt mål nu kommer att få bli att hon ska övertygas...

Jag har ett sådant sug efter morötter! Hade ingen vidare värst matlust idag, men morötter! Det som jag inte brukar äta så ofta. Men det är ju toppen, ska äta lite extra mycket morötter innan resan vilket ju ska underlätta att man blir brun. Vi får väl se om det kan stämma...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en härlig förmiddag!
Och vet du; trägen vinner (nästan alltid)...
En del kort blev riktigt bra - de kommer på mejlen!