torsdag 12 februari 2009

Min lilla bitch

Min lilla dam börjar bli stor, eller i alla fall i hennes eget tycke. I morse var det självklart så att alla tre ville dricka samtidigt men Frozza hann fram först. De har två skålar mest för att vattnet inte ska ta slut så fort, men samtidigt så borde åtminstone två kunna dricka samtidigt. Uppenbarligen ville Frozza vara säker på att vattnet skulle räcka till henne. Jag trodde knappt mina öron när jag hör henne morra åt de andra. Eftersom hon är så skräckinjagande så fick hon dricka ifred först (eller så är de andra så otroligt snälla, men den förklaringen stämmer inte, säger Frozza).

Har ju hört henne ta ton en gång förut, men det var i höstas och sen har det varit lugnt... Vi får väl se hur mycket attityd hon tänker fortsätta skaffa sig... ;)

Inga kommentarer: