tisdag 25 augusti 2009

Måndagkväll

I går hade jag föreläsning i Norrköping så efteråt åkte Linda och jag och tränade lite. Båda hundarna gick bra med några mindre saker som vi fick jobba extra på. Mingla såg riktigt sur ut att hon inte ens fick följa med ur bilen. Efteråt åkte jag och hämtade Frozza. Fick ha lilla Alice i famnen en stund och den ungen är så söt. Hon älskar Frozza, och Frozza beter sig så fint. Pussar på henne, men inte så hysteriskt som en viss brun hund gör så fort hon får chansen...

Nu ska jag åka till jobbet och få lite gjort där. Sen ska jag och Fine finslipa inför prov.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gissa om jag var avis när jag inte kunde hänga med och träna igår!

Frozza är världens bästa barnvakt - hon borde få diplom på det!

Katarina sa...

Hej! Tack själv för helgen! Härlig helg! Det räcker med web-bilder till hemsidan. /Katarina