söndag 7 juni 2009

Vattendirigerningar

I fredags var vädret såå tråkigt. Regn och rusk. Morgonpromenad med tikarna och sen lite blandad träning. Fick med mig lilla Miss Fine för en fotrunda utmed staketet, sen fick Pippi och Frozza ett litet arbetspass. På kvällen när vi ätit och Janne kommit hem åkte vi och gav Mingla, Teal, Red och Tar ett pass också.

I helgen har vi tränat vattendirigeringar för Janne och Birgitta. Det var sammanlagt 12 ekipage på kursen så 6 var med Janne på lördagen och 6 med Birgitta. På söndagen bytte vi. Återigen har jag blivit ordentligt uppmärksammad på hur viktigt det är att jag håller mig lugn för att min hund ska funka... Vi var ett trevlig gäng och fick med oss bra övningar hem.

Tack Janne och Birgitta för en jätte trevlig långhelg hos er! Vi kommer gärna tillbaka snart.

(Kameran var med hela helgen, men räknaren står kvar på noll... suck...)

Inga kommentarer: