lördag 3 februari 2007

Årsmöte

Nu har flatklubben östergötland haft årsmöte där jag blev invald. Är nu klubbens sekreterare och det ska bli spännande.

Innan jag åkte på mötet så hade jag gjort klart det mesta som skulle läggas ut efter årsmötet, men när jag kom hem till mamma och pappa och kopplade in dator och extern hårddisk så luktar det bränt. Hårddisken blinkar lite och slocknar sen, går inte att få igång. Blev så arg att jag lade ifrån mig datorn och det fick vara. Sen kom jag på att jag kunde fixa lite av sakerna som låg på internet, ex mail och sånt, så det blev i alla fall gjort.

Blir så arg när jag tänker på disken. Alla bilder som jag tagit med nya kameran ligger därpå. Pappas annonser ligger där och masor från min dator eftersom jag har tänkta att "döda den" (som mamma brukar uttrycka det) och installera om allt. #*%&*>#$ <-- censur av vad jag egentligen skulle vilja säga...

Inga kommentarer: