tisdag 30 januari 2007

Segt och tråkigt

Hela dagen har varit så tråkig. Hade först gruppträff i skolan vid 10. Sen hem och äta lunch, ut med hundarna och så tillbaka till campus. Där hade vi en jättebra uppsatsintro inför gruppuppsatsen som ska skrivas i denna kurs och sen hade vi ett pest och pina litteraturseminarium. Jag hade för första gången verkligen slarvat igenom boken på grund av flytten och att jag var så himla trött. Tyvärr så hade vi inte länge Perselli, hans seminarium var lätta, lärorika och intressanta. Nu var det Monica Svahn, lärorikt med tufft. Vet inte ens om jag blev godkänd. Kände mig så uselt förberedd och nu besviken på mig själv, men denna gång orkade jag inte.

Trots humöret och att det redan blivit mörkt så hade jag sån lust att komma ut på promenad, så vi åkte ut till Vrinneviskogen och gick en sväng där, mycket trevligare att gå en längre där så man bara kan ta kortare i kvarteret senare sen. Det kändes bättre efteråt när jag kunde konstatera att man inte alltid kan vara på topp. Hoppas bara inte det blev komplettering på det där. Men men, får väl ta det i så fall...

Ska gå och pussas med hundarna lite, inget svårt att få en flat att gå med på pusskalas, så känns det nog lite bättre...

Inga kommentarer: