tisdag 19 januari 2010

Det var det...

Klar med ytterligare en tenta, hur det gick är en annan fråga och svar kommer om ett par veckor... Helgen som gick var den första på länge som jag var hemma. Satt med tentaplugg, eller försökte plugga inför tentan som jag hade idag. Inte värst mycket inspiration och som alltid visar det sig att man inte läst alla de saker man borde läst - men man kan annat som de inte ens frågade efter!

Hundarna har haft en lugn helg. Brannie och jag pulsar i snön och nöter fotgående. Det blir mer och mer sitt-stanna kvar också. Då viker hon öronen bakåt och koncetrerar sig massor. Det är jobbigt att börja skolan!

Miss Fine nöter också fotgående, lite vändningar och att sätta sig ner när vi stannar. Stoppsignal, inkallning och utkommando. Jättesvårt!

Mingla har inte gjort så mycket sista veckan, hon leker och lever livet. Hon älskar snön och roar sig med att ömsom göra snöänglar och ömsom göra en mask av snö i hela ansiktet. Det är bara två mörka ögon som tittar på en...

Men nu vill jag ha vår! Jag vill kunna ut och träna och sätta fart inför vårsäsongen.

Inga kommentarer: