måndag 12 maj 2008

Tack för allt stöd

Nu har vi hunnit landa. För mig är det otroligt stort att äntligen ha fixat 1:an i NKL. Eftersom det här är den första hunden som jag kunnat jobba så här med så känns det skönt att efter så många år äntligen vara där. Och Minglas senaste år har ju varit lite annorlunda... Nu känns det skönt att få lite nytt att träna på inför öppenklassen.

För att förtydliga något som någon skrev (som inte skrev ut sitt namn) ang provbästa. Det jag fick höra av vänner som är mer bevandrade i jaktprovssammanhang än jag, var att den som blev uppropad sist även blev provbästa. Jag hade ingen aning om detta utan det vi firade mest är valören, men blev givetvis ännu gladare när jag fick höra det. Men om jag tagit fel, så jag får väl be om ursäkt, för mig räcker 1:an LÅÅÅÅÅÅNGT...

Tillbaka till vardagen idag... Men det är skönt för det är inte många dagar kvar nu, men de riskerar att bli intensiva...

TACK för alla grattis, lyckoönskningar och stöd! Allt värmer!!

//Malin och Mingla (och Foxy)

Kommentarer
Maria:Mega GRATTIS till 1 Nkl!!!! Så duktiga ni är!!!! Kanon roligt!!!! KRAM!!!

Inga kommentarer: