onsdag 15 juli 2009

Träningshjälp

Var ute för att kasta några markeringar till Frozza. Mingla fick vara med och titta på. Helt plötsligt i ögonvrån ser jag en svart hund, men Frozza är ju på väg åt andra hållet efter en markering. Då har Skipper trippat ut efter oss för att hjälpa till. Och visst gör hon det. På nästa markering så knallade Frozza, jag kallade tillbaka och då tog Skipper för givet att markeringen var åt henne. Resten av markeringarna fick jag säga ett tydligt stanna för att få Skipper att förstå att hon fortfarande faktiskt är mammaledig.

När Frozza fick jobba ifred löste hon idag flera dubbelmarkeringar av blandade svårighetsgrader (inga problem att jag väljer vilken hon ska ta först), dubbel på linje över stenmuren och till och med en trippel. Den var bara för att kolla minnet men det var det inga fel på. Ska ta hjälp nästa gång jag har någon annan som kan kasta att kasta längre dubbelmarkeringar än de jag får ut och se hur hon löser det...

Frozza, Mingla och Skipper

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha - härliga Skipper!
Duktig hon har blivit Frozza!
Jag hjälper gärna till med att kasta!