onsdag 15 juli 2009

Sista kvällen med gänget

Kvällspromenaden med hela gänget i går kväll. Hela gänget går lösa, men runt mina ben. Är en härlig känsla med så många hundar som ändå lyssnar på en... Det har varit lite "inkörningsperiod" ett par dagar då jag har fått lista ut hur jag bäst få kontroll över dem. Nu funkar det alldeles utmärkt. Ett härligt gäng!

Nu ska jag plocka ihop alla mina saker, dammsuga av det värsta, träna mina hundar och så försöka hinna slappa en stund i hängmattan. Den är superskön... Ikväll kommer Janne hem och jag lämnar Björkåsen för denna gång. I morgon är det dags att jobba igen...

2 kommentarer:

Ulrika och Russin sa...

Hej Malin, ser att Mingla faktiskt sitter tillsammans med alla andra. Kul :-)
Bamsekramar och nospussar

Unknown sa...

Förstår att du trivs där med alla hundar! Det var ett härligt gäng att göra bekantskap med!