tisdag 4 december 2007

Julpynt och uppdatering

Just nu har jag inget internet, flytten av internet går tydligen inte så smidigt. Det ska ta en runt en vecka från idag, trots att anmälan om att det skulle flyttas, gjordes för ett bra tag sedan. Så just nu har jag dragit ner till mamma för att göra färdigt planeringen inför de lektioner jag ska ha i morgon på min praktikplats... Passade på att uppdatera hemsidan med lite julpynt och bloggen.
Vi har som ni nu gissat flyttat. Det står lådor överallt men vi är i alla fall på plats. På fredag kommer de och lägger in nytt golv i mitt rum. Ska få ett fint laminatgolv i ek! Så i mitt rum är det spartanskt inrett i väntan på att allt kan ställas in. Tapeter ska bytas ut också, men det tar antagligen tid innan det blir gjort...

Hundarna verkar trivas. De är lugna och har redan förvånat mig. Jag trodde de skulle vara värr stirriga i och med allt nytt, men de verkar vara nöjda med livet. Precis bakom huset finns ett stort fält där hundarna kan få fara omkring lite lösa. Det finns mycket promenadvägar också, så nu har vi lite områden att utforska på promenaderna.
Uppdateringarna kommer väl bli lite haltande fram tills vi får internet igen (inte för att jag varit jätteflitig under hösten, men ändå). Ska försöka få lite bra bilder på tjejerna också.
20 dagar kvar till jul, vad tiden går...

(Och jag vet, färgerna i bloggen gör sig inte så himla bra med hemsidan, men så får det vara så länge...)
________________________________
Glömde tydligen att skriva... flyttlasset har gått till Linköping till Berga...

Kommentarer
Moa:Hoppas ni får det bra! Vart är det du flyttat? Kramis
Ulrica:Tack för din omtanke...det gör ont..och det är tungt...men livet måste nånstans gå vidare oxå hur tungt det än är....men var sak måste oxå få ha sin tid...Kramar till er från oss..
Bittan:Hej MalinVi saknar ditt svar på mailet vi skickat dig i veckan!!Förstår att du haft mycket att göra med flyttlass & så, men vore bra om vi fick ett svar så att vi kan göra klart det hela denna veckan!Hälsningar Bittan

Inga kommentarer: