lördag 30 december 2006

Bilder i soluppgången

Jaha, så har jag haft ett par timmar då jag gjort om hemsidan igen. Tycker det är kul att göra om nu när man får så mycket nya bra bilder med nya kameran. Tänkte lägga dem här, men just nu förstår jag mig inte på det. Det vill bara inte funka, men de ligger i galleriet...

Var ute med hundarna när solen gick upp i morse. Fick några fina bilder på hundarna och de njöt av frosten som var överallt.

Resten av dagen har gått åt till att städa och laga mat eftersom mamma inte varit okej och hela släkten kommer i morgon, några kom redan ikväll...

Nu behöver hundarna gå ut...



Kommentarer:
Sandra & Thyra:Fint du gjort på sidan! Kul med ny kamera, själv fick jag D50n i julklapp Längtar tills jag har råd att köpa något spännande objektiv... (fast det blir ju sällan några pengar över när månaden är slut)

Inga kommentarer: