fredag 22 juni 2007

Min underbara lilla hund (i sarkastisk ton)

Den lilla bruna Chokladkakan som jag var så nöjd över igår kväll är borta. När jag kom hem för att äta lunch så är det kaos. Mingla hade haft sönder buren och gjort ett hål i den. Därigenom hade hon fått in min stora matta, och med den kom soffbordet närmare. Därifrån hade hon fått ner duk, blomma, dvd-skivor, tidningar och allt in i buren. Resultatet var alltihop blandat, en del saker trasade till molekyler. Var rätt så arg, så nu tar jag med mig den andra buren ner efter midsommar som jag tror är mer hållbar, för så här kan det ju inte vara...

Tänk att det kan vara så olika. I går var jag överlycklig över min lilla stjärna, idag funderade jag på vad det skulle stå i omplaceringsannonsen. Fast innerst inne så tycker jag rätt bra om henne i alla fall.. ;)

Inga kommentarer: