söndag 24 oktober 2010

Tiden går fort...

Det mesta av tiden i England denna höst har redan gått! Vad tiden går fort, men det är väl så när man har roligt. Men än så väntar några roliga veckor. Till helgen ska jag och titta på ett två dagars openstake och bo på b&b. Söndagen åker jag och Hollie på ett seminarium anordnat av kennelklubben om "Canine Sports Science". Veckan efter följer jag med Peter när han dömer ett novice. Och så tittar troligen Birgitta och Katarina förbi när de äntligen kommer ner till UK. Ska sen åka ner några dagar till dem i Wales för att träna ihop med dem och Roger. Sen är det snart dags för Championshipet ihop med goda vänner och sen åker jag hem för denna gång.

Även att jag har haft och har det toppenbra här nere så har man lite hemlängtan ibland. Och så är det rätt skönt att veta att man är efterlängtad hemma, precis som jag saknar dem massor!!

Inga kommentarer: