måndag 11 oktober 2010

Familjebesök

Hade några dagar besök från mina föräldrar och syster. Det var så härligt att träffa dem, rätt så mitt i min vistelse här i England. Vi har ätit full english breakfast, gjort lite shopping och turistat lite runt i Yorkshire. Tiden går dock alldeles för fort så det var snart dags för dem att åka igen. Att de var här gjorde det ännu svårare att skilja språken åt, titt som tätt började jag prata engelska med dem. Tur att vi kunde skratta åt det.

Lite bilder från dagarna...

Hela familjen samlad

Jag och mamma

Lillasyster

Pingvin i fågelparken på Harewood House

Branwen och Miss Fine var med på Harewood House

Utanför Skipton Castle

Fick mycket beröm för de väluppfostrade hundarna

Jag och syster på puben The Plough

En av de inneboende på puben,
det fanns två katter som gick omkring bland gästerna

1 kommentar:

Yours Truly sa...

Å så gott att få tid med sin familj!
Nu längtar Din "andra" familj efter dig riktigt mycket!

Kram från Janne och Birgitta