söndag 13 december 2009

Inte sista gången...

Ett tag, framför allt när jag var helt vilse utan gpssignal i Danmark, hade jag bara lust att ringa min mamma och be dem komma och hämta mig. Men men, jag har blivit några erfarenheter rikare; har kört bil sittandes på fel sida och på fel sida vägen åt fel hål i England, åkt på vägar som enligt gpsen inte finns i Danmark och helt enkelt gjort mitt första besök i England och Championshipet. Har sett många bra hundar och handlers, träffat många trevliga människor och fått uppleva den fina middagen under championshipet. Det var inte sista gången jag åkte till Championshipet. Tusen tack Janne och Birgitta för allt!

1 kommentar:

Yours Truly sa...

Tack snälla DU för all hjälp - nästa år nytt IGL, och då får allt Janne låta bli att skrämma oss så!