lördag 5 december 2009

Det kommer mera...

Håller bara på att samla ihop mina upplevelser och intryck efter Championshipet, det har hunnit hända så mycket som jag vill komma ihåg...

Kort kan jag ju säga att vi har haft bra väder, i tisdags sken solen och de andra dagarna har det i alla fall varit uppehåll. Jag har njutit i fulla drag av alla duktiga hundar och förare. Saker jag har sett under provet och i samtal med alla duktiga människor i sällskapet har gett idéer och inspiration till hur jag ska träna mina hundar. Vilket jag tänker sticka ut och göra nu i regnrusket och kylan!

Första december. Sol, en halv grad kallt och walkup i sockerbetor

1 kommentar:

Ulrika med Russin sa...

Hej Malin!

Så kul att läsa lite om dina äventyr, ser fram emot mer läsning :-)
Kan tänka mig att speciellt Mingla var överlycklig när du kom hem

Kramar