lördag 17 juli 2010

Ut och resa igen

Sitter på Landvetter flygplats och väntar på att mitt flyg ska gå. Är på väg till England och kommer ha med en valp hem, dock inte till mig själv. Gick upp klockan 2 i natt för att hinna i tid till flygplatsen, hade gott om tid för man vet ju aldrig. Det var mer trafik än jag trodde det skulle vara mitt i natten, men det var ändå inga problem. Buren som valpen ska resa i hem är incheckad och nu kan jag bara koppla av tills det är dags att gå ombord. På måndag landar jag och lille gule Paddy i Göteborg igen.

Veckan som kommer blir intensiv. Ska jobba mina sista dagar innan jag slutar hos min pappa. På torsdag kväll ska jag till Kolmården och likaså fredagen för att döma på Tollarspecialen. Torsdag kväll blir det lite genomgång och tidigt fredag morgon är det dags för start. Det är många hundar anmälda och det ska bli kul att se om det är några som man känner igen sedan jag hade min tollare Giszmo. På lördag bär det av ner mot Flathult och årsträffen. På söndag kommer jag nog vara riktigt trött...

Inga kommentarer: