tisdag 1 september 2009

Jag längtar till helgen!

Till helgen åker vi ner till Björkåsen för att lämna tillbaka Miss Fine med sin fina rosett. Med oss hem följer istället en liten halvsyster, Branwen. Mamma är Skipper (SJ(J)CH Searover Meadowlark) och pappa Will (DKJCH Bierspool Blackbill of Lakedown), två jättehärliga hundar som jag fått se en del av när jag varit på Björkåsen. Vid leveransdags fick Birigtta ett återbud på en av tikarna och nu har det blivit bestämt att jag blir lycklig ägare. Just nu längtar jag massor till helgen och veckan sniglar sig fram!
.
Bilderna är från när vi var nere för drygt en vecka sedan, innan jag visste att den härliga lilla valpen skulle bli min...

Full fart

Meadowlark Branwen

Det är en företagsam liten dam...
(Sista fotot stal jag från Katarina Ljungqvist, kensblogg.blogspot.com)

4 kommentarer:

Unknown sa...

GRATTIS!
Ska bli så spännande att följa denna lilla dam! Härligt underbart!

Camilla o Kina sa...

Åh mysigt!! Ja verkar vara en full i sjutton hund när man ser bilden på henne när hon klättrar på kompostgallret! Lycka till!!

Karin Wallander sa...

Vad roligt för dig. Lycka till med den lilla.

Katarina sa...

Jag förstår att du är lycklig! Så kul att du får den här underbara lilla tjejen. Hon är så söt så man skulle kunna pussa ihjäl henne.