fredag 22 maj 2009

Kotknackare och träning

Idag har vi hunnit med en del. I morse hade jag en tid hos en kiropraktor eftersom en massör som läst lite kiropraktik konstaterade vad som kunde vara fel i min rygg, och rekommenderade ett besök hos en kiropraktor. Sagt och gjort. Lite knak här, och några ben och annat som hamnade på rätt plats, nu får vi se hur det blir i ryggen av det...

Efteråt träffade vi Pia och Hera på ett nytt ställe för lite träning. Svåra markeringar och dirigeringar i svår terrräng blev det av dagen. Vi kollade också in vattnet som vi kan träna på och Mingla fick två dirigeringar där.

Både hundarna och jag var helt slut när vi kom hem så hundarna sover gott i sina boxar och jag har gottat mig i soffan med en film.

Städningen jag skulle göra denna helg? Kiropraktorn rekommenderade inte städning eller diskning. Får se hur det är i morgon... Så här kan det ju inte se ut...

2 kommentarer:

Pia och Hera sa...

Med tanke på hur mycket du hjälper mig med min och Heras träning så kanske jag skulle komma hem till dig och vara lite städ-tant?!
Kul det var idag! Hundarna skötte ju sig kanon! Kul marker där ute...Vi får köpa lite snaps till kräftskivan till jaktledaren i augusti...;-)
Ha de gott!

Miss Bossing sa...

Vi hjälper väl varandra med träningen?!!