lördag 11 april 2009

Påsk

Glad påsk allihop!

I onsdags styrde jag och Anna som har Foxy mot Flathult för nybörjarinternatet under torsdag och fredag. Två dagar med hundträning och trevliga människor. Mingla fick bra träning genom att ligga större delen och bara titta på, eftersom jag inte var där för att träna min hund utan för att vara hjälpinstruktör.

Nu på morgonen har vi varit ute i en och en halvtimme och jobbat med fotgående på alla tre, Mingla har fått några memoryövningar och minnesmarkeringar och så fick Pippi ett sök där hon plockade in sju stycken. I morgon tänkte jag förutom den planerade städningen, ge Mingla en ordentlig genomkörare innan måndagens WT.

Nu ska vi äta frukost och jag göra mig iordning. Ska gå på namngivningsceremoni för lilla Alice.

2 kommentarer:

Ingela, Cosby o Wilde sa...

Hej o Glad Påsk på er! Håller tummarna för måndagen...ni är så duktiga!! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram från oss

Ulrika & Russin sa...

Hejsan!

Jag håller tummarna för er imorgon!
Många kramar