fredag 7 november 2008

Veckorna går

Har visst inte hunnit med någon uppdatering på ett tag. Har bott ett tag hos mina föräldrar, eller rättare sagt i deras hus tillsammans med lillasyster medan päronen var utomlands. Härligt att bo ett tag i hus, men det hade varit bättre om huset varit på landet som förut och inte mitt i stan.
Sedan sist har vi hunnit starta två gånger till i ökl. Ena gången var det ena dirigeringen som blev för kluddig så det blev en två. Andra gången så var det snöigt och näst intill is på vattnet och Mingla höll inte ihop i kylan. Nu får vi vänta till i vår. Hade varit skönt att ha ökl avklarat, men trots att så har vi ju kommit längre i år än vad jag trott och planerat.
Hela eftermiddagen har jag suttit och segat på jobbet. De andra är borta så jag har fått hålla bilhallen öppen. Inte mycket rörelse så det har blivit mycket surftid. Nu ska jag passa på att köra in alla bilar som ska stå inne över natten, för när klockan slår sex åker vi på 25 års kalas hos min kusin i Oxelösund.

Inga kommentarer: