tisdag 16 september 2008

Vi lever

Jodå, vi lever fortfarande. Fast det har verkligen varit fullt upp. Gav mig på ett projekt att måla om en gammal bokhylla som jag fått av mamma och pappa när de flyttade. Den var brun och tråkig. Men nu har den hottats upp lite. Ska fixa före och efterbilder här på bloggen. Förra helgen var vi på Flathult och tog hand om kenneln och sedan direkt till jaktprovsträning i Norrköping. Jag kan inte vara mer nöjd med Mingla än då. Hon gjorde precis vad hon skulle. Min lilla pärla!

I tisdags var vi hos Birgitta och tränade lite. Tipset blev att skaffa en apportkastare så nu kommer det en i brevlådan vilken dag som helst.

Nu i helgen har aktiviteten stavats F-L-Y-T-T-A. Ingen rolig sysselsättning, men men. Nu är det gjort och det blev så fint och trevligt. Tack mamma, Bea, moster och Gabbe för all hjälp!!

Nu sitter jag en stund på jobbet, ska träna i eftermiddag och så blir det kanske vatten på torsdag kväll. Sen blir det internat hela helgen och så rullar det på...

Inga kommentarer: